Logowanie / RejestracjaINFOLINIA +48 600 318 408    E-MAIL kontakt@etedar.pl
Wyszukiwanie zaawansowane
Twój koszyk : Koszyk jest pusty
Tedar → Informacje dla klienta → Gwarancja/Reklamacje/Zwroty 

Gwarancja/Reklamacje/Zwroty

ZWROTY

Klientowi na podstawie przepisów prawa przysługuje prawo od odstąpienia umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

Zwrot zakupionych towarów możliwy jest w terminie 10 dni od daty ich otrzymania, poprzez odesłanie towarów na adres:

TEDAR Dariusz Bąk, Osiecka 19, 05-450 Celestynów

W przypadku zwrotu koszt przesyłek w obie strony pokrywa kupujący, firma TEDAR informuje, że przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną jego zawartością (również gratisy, upominki itp.) , a sam produkt będzie nieuszkodzony i nieużywany.

W przypadku chęci dokonania zwrotu należy BEZ WYJĄTKÓW skontaktować się najpierw ze sprzedawcą mailowo: kontakt@etedar.pl

WYMIANY

Podczas wymiany towaru na inny rozmiar lub model obowiązują takie same, wymienione powyżej zasady jak przy zwrocie towaru.

Dodatkowo przy wymianie towaru koszt przesyłek we wszystkie strony (wysyłka, wysyłka zwrotna, wysyłka nowego towaru) pokrywa kupujący, dlatego niezbędne przy wymianie jest dokonanie określonej dopłaty.

W przypadku chęci dokonania wymiany należy BEZ WYJĄTKÓW skontaktować się najpierw ze sprzedawcą mailowo:kontakt@etedar.pl

REKLAMACJE

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego Klientowi przysługuje prawo do reklamowania go w sklepie internetowym firmy TEDAR.

Reklamowany produkt proszę starannie zapakować i zabezpieczyć towar przed ewentualnym uszkodzeniem.

 Zakupiony towar należy wysłać na poniższy adres:

 

TEDAR Dariusz Bąk, Osiecka 19, 05-450 Celestynów.

Firma TEDAR  w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej rozpatrzenia.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta sklep internetowy naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy. Jeśli sklep nie posiada towaru podlegającego wymianie, Klient otrzyma zwrot należności za reklamowany towar najszybciej jak to możliwe . W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta sklep internetowy zwróci klientowi również koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu wyliczone w oparciu o sposób wysyłki wybrany przez klienta.

W przypadku chęci dokonania reklamacji należy BEZ WYJĄTKÓW skontaktować się najpierw ze sprzedawcą mailowo: kontakt@etedar.pl

Szczegółowe informacje o reklamacjach w Regulaminie.

GWARANCJA

Sklep TEDAR daje gwarancję na towary w nim sprzedawane w takim zakresie, w jakim gwarancję daje producent zakupionych przedmiotów.

Gwarancje zapewnianie przez producentów dostępne są na ich stronach internetowych.

Aby upewnić się co do zakresu gwarancji na zakupione w sklepie TEDAR przedmioty, należy skonsultować się ze sprzedawcą mailowo: kontakt@etedar.pl

Odpowie on na wszelkie pytania związane z ewentualnym sposobem realizacji gwarancji. 

Porównaj wybrane przedmioty
Brak produktów do porównania.
Przechowalnia jest pusta.
Copyright © 2013 www.etedar.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: